Transportul rapid in Frankfurt este unul dintre cele mai preferate cai pentru a va putea deplasa dintr-o parte in cealalta a orasului. Orasul Frankfurt este un oras a important al zonei metropolitate astfel ca el detine numeroase servicii de transport in comun destinate publicului calator. Frankfurt are un numar mare de legaturi pentru mijloacele de transport ce strabat zilnic zona de suburbie spre centru.
Exista o singura sectiune subterana pentru transportul rapid care se uneste cu cele existente si trece prin mijlocul orasului, ca mai apoi sa se desparta fiecare in zona care ii este destinata. In sectiunea subterana, mijloacele de transport impart linii comune cu alte trenuri care circula pe o distanta lunga, de obicei trenuri care transporta marfa. Trenurile pot avea o lungime de 200 de metri si pot ajunge la o impresionanta viteza de 140 de km/h. Electricitatea pe baza careia functioneaza ele, este data de cablurile suspendate.
Intervalul orar in care se desfasoara sosirile si plecarile cu trenul se inregistreaza intre 15 sau 30 de minute in cadrul fiecarei linii de transport. In orele de varf, trenul de pe linia centrala merge la fiecare doua minute. Transportul in Frankfurt este foarte popular, deoarece ese foarte rapid, iar pasagerii ajung in timp util la destinatia aleasa.
In ceea ce privese tramvaiele, acestea se gasesc in partea veche a orasului. Acolo exista 9 linii de tramvai, iar tramvaiele au un interval de 10 minute intre sosiri. In perioadele aglomerate acestea pot sosi si la intervale de cinci minute.
Construirea liniilor de metrou in subteran in ultimii ani, a dus la pierderea importantei tramvaielor in infrastructura de transport a orasului. In ciuda acestui fapt au fost construite special pentru tramvaie inca doua sectiuni in ultimii ani. Tramvaiele sunt acum cu mult mai atractive transportului public decat autobuzele.
In Frankfurt exista 9 linii pentru metrou care au diferite rute. Sunt unele metrouri care merg din partea de sud pana in partea de nord pe o linie comuna, iar apoi se despart pentru a ajunge in alte destinatii. Altele trec direct prin centrul orasului pe o ruta care se afla numai in subteran.
Aceste rute ofera pasagerilor sansa de a putea lua metroul din orice zona a orasului si de a se bucura de o calatorie scurta si avantajoasa pentru economisirea timpului. In centrul orasului liniile se afla in subteran, dar merg prin anumite portiuni la nivelul solului in special in zona de suburbie. Intervalul minim de sosire-plecare este de 2.5 minute su toate ca de obicei acesta se situeaza undeva intre 7.5 -10 minute.
Aceste trenuri pot ajunge la o lungine de 100 de metri si au o viteza maxima de 80km/h. Exista cateva planuri in stadiul de proiect care sunt destinate viitorului pentru a stabili un sistem complet subteran de transport in comun. Costurile sunt foarte ridcate si de aceea exista sanse ca aceste planuri sa dureze mult mai mult timp decat se preconizeaza.
Autobuzele ca mijloc de transport in Frankfurt au un rol destul de neinsemnat, de cand mai toate mijloacele de transport se bazeaza pe metrou si tren. In schimb sunt unele autobuze care duc dintr-o parte in alta a orasului in special in partea de nord.
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.